Ohřev chladící kapaliny v motorech nákladních automobilů

TYP 4826

Topné těleso se skládá z topného článku, který je připevněn do ocelolitinové hlavice, kryjící vývody topného tělesa. Hlavice je opatřena zdvojenou ucpávkovou vývodkou AP 16x12 a AP 13,5x12 pro připojovací kabel a víčkem, které kryje hlavici proti stříkající vodě.

Topné těleso je určeno k ohřevu chladící kapaliny v motorech autobusů a užitkových vozidel s motory řady M 1.2 pro usnadnění startu v zimním období při poklesu teplot pod -10 °C. Jedná se o motory Liaz M, MŠ 630; M, MŠ 634; M, MŠ 635; M, MŠ 636; M, MŠ 637; M, MŠ 638; M, MŠ 640; M, MŠ 640F; ML 634.

Jednotlivá provedení topných těles jsou použitelná takto:
482690000 - pro motory vyrobené po roce 1988 (nálitek na boku bloku motoru).
482690020 - univerzální pro všechny motory (zadní víko hlavy válců).

Doba ohřevu chladící kapaliny z -5 °C na optimální teplotu +40 °C je asi 1 hodina. Při montáži topného tělesa do motoru je nutno dodržet návod k použití, který je přiložen k tělesu.

typové číslo objednací V W
482690000 230 1000
482690020 230 1000
Fotografie: 
Ohřev chladící kapaliny v motorech nákladních automobilů
Schema: 
Ohřev chladící kapaliny v motorech nákladních automobilů

Copyright © Backer Elektro CZ, 2002-2021